Strona główna / Obsługa klienta / Dział Zbytu / Zawarcie umowy – zmiana Odbiorcy
Zawarcie umowy – zmiana Odbiorcy

Zawarcie umowy – zmiana Odbiorcy

Dokumentacja niezbędna do podpisania umowy:

     
    Odbiorca indywidualny:
     
  • Pisemny Wniosek o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.
  • Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości, do której mają być świadczone usługi zaopatrzenia w wodę i/lub odprowadzania ścieków, tj.:
        • akt notarialny,
        • wypis z Księgi Wieczystej,
        • umowę najmu, dzierżawy,
        • inny dokument, z którego tytuł prawny będzie wynikać,
        • akt zgonu,
        • ewentualnie pełnomocnictwo do zawarcia umowy.
  • Jeżeli wniosek dostarczony będzie listownie, należy dołączyć kopie ww. dokumentów.
  • Jeżeli osobiście, dokumenty będą tylko do wglądu w punkcie obsługi klienta w siedzibie Spółki w Ustroniu.
  • Uwaga! Błędne wypełniony Wniosek weryfikowany będzie listownie lub telefonicznie.

 

Odbiorca prowadzący działalność gospodarczą:

  • Pisemny Wniosek o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.
  • Do Wniosku załączamy dokumenty potwierdzające prowadzoną działalność gospodarczą tj.:
    • dokument rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym,
    • wypis z Ewidencji Działalności,
    • dokumenty potwierdzające numery NIP i Regon,
    • ewentualnie pełnomocnictwo do zawarcia umowy,
    • pozwolenie wodnoprawne.
  • Uwaga! Błędne wypełniony Wniosek weryfikowany będzie listownie lub telefonicznie.

 

Dodatkowo informujemy, że zmiana odbiorcy związana jest ze złożeniem pisemnego Wniosku o rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków przez poprzedniego użytkownika/właściciela nieruchomości, do której wykonane jest przyłącze wodociągowe i/lub kanalizacyjne.

Realizacja: IntraCOM
O firmie | Jakość | Edukacja | Obsługa Klienta | Oferta | Serwis informacyjny | Kontakt